Travlhed og spændende opgaver

Det er ikke blevet til så meget bloggeri endnu, og det er der to grunde til. For det første skal jeg vænne mig til at være offentlig. Selvom der stadig ikke er nogen, der ser, hvad jeg skriver er det alligevel en handling, jeg skal vænne mig til.

Den anden og mere tungtvejende grund er, at jeg har travlt med at få færdiggjort mit speciale omm hvordan de danske ngo’er kan kommunikere deres professionalisering som et aktiv (mine analyser viser, at det ikke sker i øjeblikket). Min plan er i øvrigt at fortælle meget mere her på bloggen om specialets undersøgelser, og hvilke overvejelser jeg efterfølgende har gjort mig om de professionaliserede ngo’ernes fremtidige kommunikation.

Ud over specialet har jeg fået mulighed for at samarbejde med et reklamebureau om et meget spændende projekt. Jeg kan ikke sige så meget mere nu, da det hele fortsat er på tegnebrættet, men det tegner godt, og jeg glæder mig til at kunne fortælle om det :-)

0 Responses to “Travlhed og spændende opgaver”



  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

del.icio.us

Tweets

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.


