Den bedste reklame?

Alle firmaer bør give en logoløbetrøje til deres medarbejdere. Og giv to, når I er i gang…

Jeg ved ikke om jeg opdager det her nu fordi

  1. der lige har været DHL-stafet
  2. jeg lige har købt løbesko og for første gang bruger dem til deres formål

– men ryggen på en løbetrøje må være noget nær den bedste reklameplads for et firma. Det har i hvert fald en meget positiv indvirkning på mig, når jeg f.eks. ser Carlsberg og IBM komme løbende rundt om søerne. For mig fortæller de løbende logoer, at firmaerne tager hånd om medarbejdernes velvære, og medarbejderne fortæller kilometer efter kilometer, at de har rygrad til at gøre noget ved det, og at de er stolte af deres arbejdsplads. Alt i alt et stærkt budskab.

4 Responses to “Den bedste reklame?”


  1. 1 Lotten 25.09.2007 kl. 11:15

    Hørt!
    Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg har selv tænkt på, at jeg hver dag kører små fyrre kilometer med uudnyttet plads på ryggen af min cykeltrøje…

  2. 2 Anders Stougaard 27.09.2007 kl. 15:52

    Lige præcis. Der kunne da snildt stå Bo Grønt med letlæselige typer på din ryg – glæder mig til at høre, hvad chefen siger :-)

  3. 3 Lotten 28.09.2007 kl. 15:00

    he he – tror sådan set, at chefen hos Bo Grønt ville synes, det var helt fint, men jeg ville nok få problemer med Planteskoleringen.
    Jeg er jo reelt projektansat af begge kæder, og det ville nok se lidt sært ud, hvis jeg reklamerede for begge på én gang…
    Men Luffeland kunne nu godt lukke op for godteposen synes jeg ;-)
    (jow jow, er da ikke blevet pensioneret endnu!)

  4. 4 Michella_(og meget mere) 12.10.2007 kl. 19:04

    Jeg er ny her og har forvildet mig ind på din blog, fordi jeg ikke kan lade være med at klikke på de links, hvor der står: “klik her” (Norman tjener godt på mig)

    Jeg er vild med idéen omkring reklamespots på ryggen, men kan det ikke være til fare for de øvrige trafikanter, eftersom de jo flytter fokus fra vejen til rygspot og derved bliver uopmærksomme i et ganske øjeblik? Et øjeblik er jo godt nok ikke meget……….
    og dog…
    Vi ved jo, at det kun tager et øjeblik at handle i fakta… så hvis man både kan nå at købe broccoli, 2 liter mælk, rugbrød, kartofler, gulerødder, toiletpapir, smør, æg, ost og chokolade, så kan man vist også nå at skabe uorden i trafikken, fordi de skal læse, at der står: “Ta’ 10 af farten” ;o)

    Men genialt forslag – tror jeg vil reklamere for chokolade!

    Rigtig god weekend


Skriv et svar

del.icio.us

Tweets

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.


