Katastrofalt pressemøde for CD og Frevert

Jeg må ærligt indrømme, at jeg er lidt træt af at skulle sidde og forklare mig hele tiden

Louise Frevert under pressemødet

For det første tvivler jeg meget på, at CD vinder noget som helst på den lange bane ved at alliere sig med Louise Frevert. Det ligner mest af alt de sidste krampetrækninger fra et parti i frit fald. Derudover må et pressemøde, hvor man overhovedet ikke formår at rette blikket fremad, men i stedet har paraderne oppe, siges at være yderst uheldigt. Og så hjælper det da heller ikke, at CD’s formand, Ben Haddou, ruller med øjnene af de stillede spørgsmål.

For mig lignede pressemødet dårligt udført krisehåndtering, og det må alt andet lige være en dårlig start for et nyt samarbejde.

0 Responses to “Katastrofalt pressemøde for CD og Frevert”



  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

del.icio.us

Tweets

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.


